Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Τετέλεσται?

Αυτή την στιγμή όπως διαβάζω από το capital.gr
Spreads ελλ. ομολόγων: 443 μ.β. (+38,1 µ.β.)

Έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες τρελά πράγματα... Σήμερα ένας συνεργάτης μου πήγε στις τράπεζες για βγάλει ότι χρήματα έχει σε λογαριασμούς ώστε να τα καταθέσει στο εξωτερικό.
Ένας άλλος μου τηλεφώνησε για τα χρόνια πολλά και επί 20 λεπτά μου εξιστορούσε τον πανικό που έχει για το μοναδικό δάνειο που έχει πάρει στην ζωή του...και αυτό πέρυσι.
Άλλοι 3 έχουν απολυθεί από τις δουλειές τους χωρίς καμία προοπτική, ενώ πριν 3-4 χρόνια είχαν την ευχέρεια να επιλέξουν την καλύτερη μεταξύ πολλών.
Ότι ακούγαμε από τα media, πλέον το έχουμε δίπλα μας, ζωντανό.

Φαύλος κύκλος... ο πανικός δημιουργεί δυσκολίες και οι δυσκολίες επιτείνουν τον πανικό... πού θα πάει? Και πόσα δεινά θα επιφέρει στην κοινωνία?
Προσωπικά λυπάμαι κυρίως τα σημερινά παιδιά, εγώ πρόλαβα τις αλάνες και την ασφάλεια στην γειτονιά μου,
πρόλαβα την χαρά της βελτίωσης του βιοτικού μου επιπέδου. Πρόλαβα να δώ την χειροπιαστή (ή μάλλον επίπλαστη?)ελπίδα. Αυτά?
Έτσι όπως τα κάναμε και κυριώς όπως τα κάνανε οι ακρίδες γύρω και πάνω μας, έχουμε γίνει ένα ζωντανό οικονομικό και κοινωνικό πείραμα, μια χώρα με κοινό νόμισμα, μια προηγμένη χώρα που καταρρέει...
Το σίγουρο είναι πώς θα δούμε πολλά... πάρα πολλά....

2 σχόλια:

  1. ωχ Παναία'μ.. Τουλάχιστον εσύ πρόλαβες τις αλάνες, τις γειτονιές και τις Μαλβιδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαλδίβες λέγονται... αυτές τουλάχιστον υπάρχουν ακόμα και για άλλα 50 χρόνια,
    οι αλάνες και οι γειτονιές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή