Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΗ

Αν ανήκετε στους ανθρώπους που όταν βρέχει τρέχουν στο μπαλκόνι για να πλύνουν τα κάγκελα, θα ήθελα να σας πω ότι αυτή η κίνηση σας χαρακτηρίζει, και ότι τέτοιοι άνθρωποι είσαστε που μέσα στην αναμπουμπούλα χαίρονται και δικαιολογούν κάθε τους καφρίλα λέγοντας έλα μωρέ δεν τρέχει και τίποτα εδω ρίχνει τουλούμια οι δικές μου βρωμιές θα πειράξουν? Ναι κάφρε οι δικές σου θα πειράξουν και αν είσαι τόσο μάγκας πλύνε το μπαλκόνι με το λάστιχο όταν δεν βρέχει, που έχεις μάθει θρασύδειλε να καβαντζώνεσαι ακόμα και πίσω από τα καιρικά φαινόμενα, επαναστάτη της πορδής, και μετά σου φταίει η μερκελ. Το να είσαι ευγενικός και σοβαρός δεν έχει να κάνει με την βροχή αλλά με την παιδεία, αλλά που να την βρεις ζώο στην χώρα της αυτομόρφωσης της Διαμαντοπούλου? Δεν ξέρω τι δίαιτα κάνεις και κρύβεσαι τόσο καλά πίσω από το δάχτυλό σου, αλλά έχει φέρει θαυματουργά αποτελέσματα

Ναι το ξέρω, είμαι αυτιστικός ώρες ώρες.

2 σχόλια:

  1. ποιός σε έκανε λούτσα πάλι ρε??? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα κανενας τις εχω κερδισει στην πολυκατοικια μου αυτες τις μαχες, απλα εβλεπα απο το μπαλκονι εχτες τι κανανε οι γειτονες.
    Με την ευκαιρια στον γειτονα που επλενε το αμαξι του με το λαστιχο απο τον τριτο εχω να πω πως ειναι η αποδειξη οτι ο ανθρωπος καταγετε απο τον πιθικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή