Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Πολεοδομίες και Διαφθορά (no1) - Τα πλακάκια του Mr. Cool

Κατόπιν της επιτυχούς επίλυσης του ζητήματος της κατάπτιστης προσπάθειας εκβιασμού μας, από εγκληματικά στοιχεία, παραθέτουμε τις επίμαχες αναρτήσεις.


Προχθές η μέρα μου ξεκίνησε υπέροχα. Ήλιος έξω, πρωινά πειράγματα με την σύζυγο στο σπίτι, το πρώτο ραντεβού πολεοδομίας κύλησε χωρίς απρόοπτα, όλα καλά.
Βούρ για το δεύτερο, μια απλή περίπτωση χωρίς πολλά πολλά. Η ΔΕΗ είχε στείλει επιστολή στον πελάτη μου πώς σε μια εβδομάδα θα του έκοβε το ρεύμα (εργοταξιακό) και δεν είχε χρήματα (ή και διάθεση) ώστε να πληρώσει αμοιβές επίβλεψης και φορολογικά για την τελική θεώρηση της άδειας, ώστε να πάρει μόνιμο. Η λύση ήταν να πάρει παράταση ισχύος της άδειας για 2 χρόνια ώστε να ανανεώσει και την ισχύ του εργοταξιακού ρεύματος, λέγοντας απλά οτί έχουν απομείνει κάποιες εργασίες βαψίματος κτλ κτλ.
Έχοντας τον φάκελό μου έτοιμο με όλα τα απαραίτητα έγγραφα περιμένω στην σειρά έξω από το γραφείο του Mr. Cool. Είχαμε απομείνει 2, εγώ, στην «αρχή» της καριέρας μου, και ένας συνάδελφος στο «τελείωμα», χαμογελαστός κύριος, θα έλεγα από την γλυκάδα στα μάτια του ένας «καλός άνθρωπος». Πιάσαμε την ψιλοκουβέντα., έβγαινε στην σύνταξη νωρίτερα από το προβλεπόμενο, κουρασμένος εντελώς με τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά και στις πολεοδομίες, έτρεχε εδώ και λίγο καιρό να τελειώσει με τις υποθέσεις του. Έρχεται η σειρά μου για να μπώ στο γραφείο και μου λέει πριν πατήσω το πόδι μέσα «ήρεμα, είναι αγριεμένος τελευταία». Δεν πολυκατάλαβα, λέω από μέσα μου μάλλον δεν κατάλαβε γιατί έμπαινα μέσα και το λέει από συνήθεια. Η υπόθεσή μου, δεν απαιτούσε κάποια «εξυπηρέτηση», ήταν καθόλα νόμιμη με έναν πλήρη φάκελο, γιατί να αγριέψει ο κύριος Cool???
-(Εγώ)Καλημέρα
-(Mr Cool)Καλημέρα
κτλ κτλ
-(Eγώ)Ήρθα για μια παράταση ισχύος.
(παίρνει τον φάκελο στα χέρια του)
-(Μr. Cool) Ξέχνα το!
-(Eγώ)Μα γιατί κ. Cool? Διαβάστε την τεχνική έκθεση,
-(Μr. Cool) Ξέχνα το! (σηκώνεται όρθιος και πάει να με οδηγήσει στην έξοδο)
-(Eγώ)….δείτε τις φωτογραφίες, πάτε και από εκεί αν θέλετε! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ να το αρνηθείτε! (και η μεγάλη μου βλακεία) Ο άνθρωπος θέλει να πάρει παράταση για το ρεύμα του, έχει λίγες μέρες ακόμα διορία…
-(Μr. Cool) Να πάει να κλείσει το έργο του (δηλαδή να πληρώσει καμιά 20αριά χιλιάρικα… μιας και του περισσεύανε)
-(Εγώ) Αν είχε τα λεφτά για να «κλείσει» την άδεια, θα τέλειωνε και το έργο του, δεν θα περίμενε να πάρει παράταση ισχύος…
-(Mr. Cool) Tί δουλειά κάνει? (κοιτάει την άδεια για να δεί τον τίτλο)…Είδη υγιεινής, πλακάκια χμμμμ.. χρειάζομαι πλακάκια….
-(Εγώ)….(νίωθω ήδη την πρώτη παγωμάρα μέσα μου…) Έχω στο πορτμπαγκάζ, να σας φέρω, τι χρώμα και πόσα θέλετε… Πάντα κουβαλάω μερικά (προσπάθησα να το γυρίσω στον χαβαλέ σαν βλαμμένος)
-(Mr. Cool) Κοίτα θέλω καμιά 300 τ.μ. για το εξοχικό μου (ΤΙ ΕΞΟΧΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΓΜΤ 300 τ.μ ΠΛΑΚΑΚΙΑ?). Όχι τα πολύ ακριβά… μέτρια ποιότητα (μας είναι και οικονόμος στα ξένα λεφτά...τί άνθρωπος! τι χαρακτήρας! συγκινήθηκα γμτ...). Ξέρεις τώρα, στα εξοχικά βάζουν αυτό το πορτοκαλί (και μου δείχνει το πλακάκι στο μπαλκόνι της πολεοδομίας, προφανώς σαν εξοχικό την βλέπει και αυτή)
Ο πονοκέφαλος άρχισε να χτυπάει επίμονα την πόρτα του κεφαλιού μου, λές και υπήρχε τρελή ανάγκη να μπεί μέσα…
Με τα πολλά….
Με έβαλε να πάρω τηλέφωνο τον πελάτη μπροστά του και να του εξηγήσω οτί χρειάζεται λάδωμα η υπόθεση
Μου εξήγησε πώς το εξοχικό του έχει καθυστερήσει πολλά χρόνια και θέλει να το τελειώνει επιτέλους
Απαίτησε να παραδωθούν τα πλακάκια στο εξοχικό του και να υπάρχει και κλάρκ, γιατί (αφού έκανε τους υπολογισμούς) 200 κιβώτια θα πάρει πολλή ώρα να μεταφερθούν με τα χέρια. ( προφανώς για να μην κουραστούν οι μεταφορείς, τον έπιασαν πάλι οι ευγένειες, σιγά μην κουβαλούσε ο ίδιος, τέτοιο κορμί θέλει πολύ προσοχή για να διατηρηθεί....)
Του είπα πως ο πελάτης κατάρχην είναι σύμφωνος αλλά τις περαιτέρω λεπτομέρειες θα πρέπει να τις συζητήσει απευθείας με τον ίδιο, δεν μπορώ εγώ να πάρω απόφαση για αυτόν για τέτοια θέματα…
Τέλος πάντων με στέλνει να βάλω σφραγίδες και να γυρίσω για τις υπογραφές.
Βγαίνοντας συναντώ τον συνάδελφό…
-Εντάξει? Τι σου ζήτησε?
-Πλακάκια…%#@%#$@
- Ούφ… πάλι καλά….
Επιστρέφω σε ελάχιστο και περιμένω ξανά μέχρι να τελειώσει με τον επόμενο + έναν συνάδελφό του της πολεοδομίας.
Ο Mr. Cool, φαίνεται λίγο πιο διστακτικός πλέον. Σκύβει το κεφάλι σαν να κάνει υπολογισμούς…
-300 τετραγωνικά πόσο είναι? 3000 ευρώ? Σιγά μην υποχρεωθώ για 3000 Ευρώ… άσε δεν το κάνω! Να ήταν 5000 να πώ πάει στον διάολο, αλλά για 3000 άστο… θα του ζητήσω και μετρητά αν ειναι…
(Η πόρτα άνοιξε, ο πονοκέφαλος στρογγυλοκάθισε στον καναπέ και ζήτησε και ένα φραπεδάκι…)
-(Εγώ) κ. Cool, ο άνθρωπος πουλάει πλακάκια και νιπτήρες, τώρα που έχει πεθάνει η οικοδομή πού να τα πουλήσει? Πώς να βγάλει λεφτά? Μην γίνεστε υπερβολικός!
Επανέλαβα πώς για τα περαιτέρω πρέπει να μιλήσει με τον ίδιο οπότε και έφυγα κλείνοντας τους ραντεβού για την επόμενη…
Ο πονοκέφαλος φόρεσε τις πυτζάμες του και έκανε zapping στην τηλεόραση μέχρι το επόμενο πρωί…

(για την παρούσα ανάρτηση δεν φέρουμε ουδεμία νομική ευθύνη, καθώς αποτελεί αποκύημα της φαντασίας μας. Εξάλλου στην υπέροχη χώρα όπου ζούμε, ΔΕΝ είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιου είδους συμπεριφορές)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου